Jak przebiega migracja na chmurę Shoper?

Przeczytasz w 2 minuty

Ogólny schemat przenoszenia sklepu do chmury opisano już na stronie Shoper.pl w artykule Migracja sklepu z licencji samodzielnej na abonament, jednak zlecając te prace nam, możesz ten proces znacznie usprawnić – z tego artykułu dowiesz się dlaczego.

Analiza sklepu

Każdy sklep, który ma zostać zmigrowany jest najpierw przez nas analizowany. Sprawdzamy następujące rzeczy, które mają wpływ na wycenę i sam proces migracji sklepu:

  • jaka jest obecna wersja sklepu
  • czy były modyfikowane pliki licencji samodzielnej
  • czy szablon jest poprawnie wdrożony i nie ma problematycznych modyfikacji lub dodatków
  • gdzie zarejestrowana jest domena i gdzie hostowane jest jej strefa DNS
  • gdzie obsługiwana jest poczta

Na podstawie powyższych informacji planujemy konkretne kroki tego procesu a następnie określamy czasochłonność i koszty migracji.

Przygotowanie sklepu

Staramy się maksymalnie dobrze przygotować sklep, tj. wykonać wszystkie konieczne zmiany przed samym procesem migracji, tak aby był on możliwie prosty, szybki i bezproblemowy. Oznacza to, że przed samą migracją:

  • wykonujemy kopię testową sklepu na której pracujemy nad poprawkami przed pracą na sklepie produkcyjnym
  • aktualizujemy sklep i jego szablon (tak, są to 2 osobne rzeczy – różnice opisywaliśmy w artykule dotyczącym aktualizacji sklepów Shoper) do najnowszej wersji
  • poprawiamy wszelkie źle wykonane modyfikacje i skrypty, tak, aby nie było z nimi problemu po migracji

Dlaczego warto zlecić migrację nam?

  • szybszy proces przepięcia się na sklep w chmurze, minimalny przestój w działaniu sklepu
  • znacznie mniejsze ryzyko, że coś pójdzie „nie tak” i pojawią się jakieś błędy na sklepie produkcyjnym
  • dopilnujemy wszystkie techniczne kwestie, w tym te związane z pozycjonowaniem w Google
  • wszystkie migracje do abonamentów Shoper Premium wykonujemy w nocy (po 23:00), także sklep działa już od wczesnych godzin porannych

Jeśli chcesz poznać ofertę na przeniesienie swojego sklepu do chmury – skontaktuj się z nami.

Wróć
Wyślij zapytanie
Jak działamy?
Jak działamy?
  • po wysłaniu zapytania to wyląduje u nas w systemie ticketowym i sprawnie zajmiemy się jego analizą
  • prosimy podaj adres sklepu i ew. dodatkowe informacje abyśmy mogli od razu sprawnie przedstawić ofertę lub doradzić w danym temacie
  • na większość zapytań odpowiadamy w ciągu 12h!
  • dzięki mailowej formie zapytania sprawnie trafiają do odpowiednich osób, a Ty cieszysz się z szybko rozwiązanego problemu!
  • dla Twojej wygody dane takie jak adres email, telefon, adres sklepu zapamiętamy w Twojej przeglądarce, dzięki czemu kolejne zapytania wyślesz dosłownie w kilka kliknięć

Preferujesz telefon? Zadzwoń:

503 617 567 pon.-pt. 9:00 - 16:00
Czy wiesz, że...?

Prowadzimy bloga?

Czytaj więcej
Wyślij zapytanie

Wysyłając zapytanie akceptujesz naszą politykę prywatności.